Målt og veid - runde 2

I går ble jeg målt og veid igjen så nå sitter jeg her med nye tall. Som jeg skreiv i innlegget Målt og veid i forrige uke er målet med dette prosjektet å beholde muskelmasse og gå ned i vekt. 

Denne uken så sa tallene at muskelmassen hadde gått ned noe. Dette var i og for seg ikke planen, men jeg er ikke overraska over det med tanke på at den treningen jeg har drevet med før dette prosjektet har vært mye tyngre enn uke 1. Første uka innebar trening med kun kroppsvekt og jeg har løfta vekter en stund fra før så da. Regner med at dette er fort gjort å rette opp i siden jeg får legge litt på denne uka.

Tallene viste også at jeg har gått litt, men lite, ned i vekt dvs ca.1 kg. Fettmålingene sier at jeg har gått ned 1,6 % noe som visstnok er ganske mye. Men med en BMI på 26 (forrige uke 26,3) så er jeg fortsatt definert som overvektig.


Denne uka skal jeg få løfte litt tyngre og trene litt hardere så det gleder jeg meg stort til. 

Ønsker deg en sterk kveld!

M-hilsen fra Paro

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Paro

Paro

34, Bodø

"M-bloggen"! Mine tanker, synspunkter, opplevelser i en hverdag full av Magedans, Musikk, Meditasjon, Mennesker, Mat, Motivasjon, Muskler, Motiver (foto), Mindfulness + mye mer.

Kategorier

Arkiv

hits